הבחירות מתקרבות (לא המקומיות!) | מגזין שבועי של 'שטח שיווקי'

אתר קול חי No Comments on הבחירות מתקרבות (לא המקומיות!) | מגזין שבועי של 'שטח שיווקי'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משקה האנרגיה 'רדבול' אוחז בנתח שוק עולמי של כ- 43% ממשקאות האנרגיה. אבל בתחילת דרכם, בסוף שנות ה-80 המותג לא הצליח להתמודד מול המשקאות המתחרים. החברה החליטה ללכת על אסטרטגיה לא שגרתית: פחי אשפה. במשך כמה חודשים, מילאו צוותי רדבול בעיר לונדון את פחי האשפה בפחיות ריקות של רדבול ואפילו השאירו פחיות ריקות זרוקות במקומות שונים בעיר. החברה הצליחה לייצר אשליה של פופולריות ולגרום לאנשים לחשוב שרד בול הוא משקה האנרגיה המועדף על כולם.

בתוכנית שטח שיווקי דיבר עפר גדנקן על הבחירות המתקרבות – לא הבחירות המקומיות. נשמע על הזריזים שכבר החלו בהכנות לפסח, באיזו רשת תוכלו לערוך בקרוב קניות בלי לשלם בקופה. נגלה איזה מותג מכוניות הוא הנמכר ביותר בציבור החרדי כשנחשוף את סקר הרכבים הגדול שנערך לאחרונה…

וגם: חדשות התעשייה עם נתי לבקוביץ, חדש על המדף עם פסח בא גד וכמובן:  התשדיר המנצח שאתם בחרתם השבוע.

עורכת ומפיקה נורית אפפלבוים

על הצד הטכני פסח בא-גד

הראיונות

תנובה אלטרנטיב: התחליפים שטעימים מהמקור

עמרי סלע מנהל שיווק תחליפים תנובה

תנובה בימים אלו משיקה משקה חדש בסדרת תנובה אלטרנטיב אנחנו רוצים לדבר ולשמוע היום מעמרי סלע מנהל שיווק תחליפים בתנובה את כל הפרטים. עמרי סיפר על שוק תחליפי החלב ועל מותג תנובה אלטרנטיב.

סלע סיפר על הטרנד המוביל בשוק משקאות תחליפי החלב ועל ההשקה החדשה של תנובה אלטרנטיב – משקה שיבולת שועל בטעם וניל.

האזינו>>>

עולם הרכב החרדי: קול חי ואסקריא מפריכים את הסטיגמה

דודי דרור, מנכ"ל ובעלים של חברת המחקר 'אסקריא'

 

תחום עולם הרכב מעורר המון שאלות וסטיגמות על המגזר החרדי. כדי לשבור את הסטיגמות ולדעת מה נתוני האמת בנתונים של עולם הרכב החרדי יצאו קול חי וחברת המחקר 'אסקריא', 50-55% מהציבור החרדי בעלי רכב אחד לפחות. לגבי כלי הרכב החדשים שנרכשים: בסביבות 12% קנו רכב חדש, ו-70% מהם רכבים עד 5 מקומות.

עוד 13% מחזיקים ברשותם יותר ממכונית אחת. 21% קונים רכבים יחסית חדשים, מה שמספר על הפוטנציאל הפרסומי בפרסום ושיווק עולם הרכב לציבור החרדי.

האזינו>>>

 

מקבץ העדכונים

האזינו למקבץ העדכונים>>>

 

בקרוב בחירות, לא רק לרשויות המקומיות. אוריאל לין הודיע לאחר 22 שנה על פרישתו מתפקיד נשיא לשכות המסחר. בחירות לתפקיד הנשיא החדש תערכנה ב- 9 באפריל למניינם. ישראלה שטיר, בעלים ונשיאת קבוצת ׳שטיר לכנסים ותערוכות׳ ומי שמכהנת היום כסגניתו של לין, הודיעה על התמודדותה לתפקיד. הנה קטע מדבריה .

באל על מתכוננים כבר לפסח. מנכ"ל הרבנות הראשית מר יהודה כהן ורבני הרבנות לכשרות ארצית בראשות הרב אליהו אילוז רב העיר אור עקיבא וממונה לכשרות ארצית, הגיעו לסיור מקצועי במתקני אל על, במסגרת סקירת ההכנות לפסח. הסיור כלל ביקור במפעל מזון למטוסים תמ"מ – שהיא חברת הבת של אל על. מנכ"ל החברה עוז רדומסקי הציג את החברה שהינה מפעל המזון התעופתי הכשר הגדול בעולם.  נשמע את דבריו של הרב שלמה דנינו רב היישוב יערה והיועץ ההלכתי של חברת אל על.

הבינה המלאכותית מגיעה לסל הקניות שלנו. לאחר שהייתה מהראשונות לשלב את סורקי היד הידניים בעגלות הקניות, אושר עד מתרחבת ומשדרגת את יכולותיה הטכנולוגיות. הרשת הודיעה כי תפתח בקרוב "סניף ניסוי" בתל אביב שיכלול בתוכו מצלמות שמחשבות את עלות הקניה בסיוע בינה מלאכותית ובכך יוכלו לדלג על שלב התשלום בקופה.

לסיום – במעמד מיוחד בהשתתפות הגאון רבי אברהם רובין שליט"א, רבנים, הנהלת יקבי כרמל והעובדים מינה מנכ"ל יקבי כרמל נדב ארנס את הגאון אב בית הדין בד"צ מהדרין הגאון הרב אברהם רובין שליט"א לשליחו בהפרשת תרומות ומעשרות ממכלי היין במרכז ההיסטורי של היקב בזיכרון יעקב. במשך שעה ארוכה בדק הגאון רבי אברהם רובין שליט"א והפריש תרומות ומעשרות על פי הדין את כל המיכלים במקום.

העיקר הבריאות

השבוע נערך טקס סיום קורס חובשים במד״א. הטקס נערך בשכונת אחיסמך בלוד במעמד ראשי בכירי מד"א איילון וארגון הצלה, ברקע המתיחות הביטחונית. כעת 20 כוננים חדשים נוספו לארגון לאחר שקיבלו תיק ציוד מציל חיים, אמצעי קשר, מדים ואפוד הצלה. הנה אשר שלומוביץ יו"ר הצלה.

ערב בריאות לנשים מעל גיל 50. את הערב ארגנה ׳מכבי שירותי בריאות׳ שממשיכה להוביל יוזמות לטובת קידום הבריאות בעיר בני-ברק. המשתתפות נחשפו לתכנים מעשירים בתחומי רפואה שונים, כולל מידע חיוני שהתמקד בבדיקות מקדימות ומצילות חיים.

הנושא של חובת בדיקות למניעת מחלות קשות העסיק השבוע גם את ׳מאוחדת׳. הקופה הוציאה ׳קול קורא׳ תחת הכותרת 'ונשמרתם לנפשותיכם' עליו חתמו עשרות רבנים, מורי צדק, ופוסקי הלכה. בקריאת הקודש שעליה חתומים עשרות רבנים ופוסקי הוראה ובראשם הגאון רבי דוד כהן חבר מועצת גדולי התורה והגאון רבי דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה, מדגישים הרבנים את חשיבות הבדיקות התקופתיות החיוניות ביותר לנשים בסביבות גיל ה 45 ואילך וכן על בדיקה נוספת מגיל 25 ואילך כהשתדלות חיונית למניעת המחלה הקשה ומניעת אסונות ומקרים טראגיים לא עלינו על ידי מניעה וגילוי מוקדם.

נסיים במחסור המוכר במיטות אשפוז – בעיקר עבור צעירים סיעודיים. אל מול המחסור האדיר, נטלו ב'עלה' את המשימה, והרב יהודה מרמורשטיין, מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה', החליט להקים מרכז שיקומי ענק חדש על פני שטח בן מספר דונמים. הקומפלקס הענק שבנייתו כבר החלה ממוקם במרחק נסיעה קצרה מכל ערי המרכז. המרכז הרפואי-שיקומי החדש של 'עלה' יעניק מענה מקצועי, חדשני ומיטבי לכלל האוכלוסייה המתמודדת עם מוגבלויות, תוך שימת דגש על הזכות לחיים בכבוד ולכישורי חיים.

האזינו למקבץ הבריאות>>

 

 

חדש על המדף

ניופאן השיקה סדרת רמקולים חכמה חדשה לבית של חברת JBL העולמית בשם: אות'נטיקס – בעיצוב רטרו ייחודי ופרטים מדהימים הנובעים מההיסטוריה הייחודית של התקופה. הרמקולים עשויים 100% חומרים ממוחזרים  בעלי צורות, חומרים, צבעים, טקסטורות וגימורים עכשווים שנוצרו בהשראת אופנת הלייף סטייל העכשווית. התוצאה היא מראה שמשלב עבר ועתיד

מותג שואבי האבק 'דייסון' ממשיך להתחדש ולהפתיע. עם 'דייסון וי-15 סאבמרין' – שואב אבק עוצמתי בעל מברשת שוטפת לניקוי רצפות ומשטחים. למברשת יש מיכל מים של 300 מיליליטר שמספיק לניקיון של עד 110 מטרים רבועים. היא גם מסירה כתמים קשים ממרצפות עם מים נקיים בכל סבב. וזמן העבודה הוא עד 60 דקות.  הנה מה שאומר לנו אריק כהן מנכ"ל ב.נ.ז.כ היבואן הרשמי של דייסון בישראל.

פסטה 'ברילה' – מותג מוביל בעולם וגם רטבי 'ברילה', מעכשיו בכשרות מהודרת של בד"ץ אגודת ישראל. הבשורה מגיעה אחרי עבודה של למעלה משנתיים במטרה שמוצרי החברה יתאימו לקהל שומרי כשרות המהדרין. 'ברילה' מייצרת פסטה כבר למעלה מ- 130 שנה באיטליה, והיא החברה הגדולה בעולם. 'ברילה' מציעה מגוון רחב של פסטות במגוון צורות המתאימות לארוחה המשפחתית ולאירועים מיוחדים וכאמור גם מגוון רטבים לפסטה – גם הם תוצרת איטלקית – שידועים בטעמם ובאיכותם.

'א.א אורתופדיה' – מומחים במדרסים בהתאמה אישית בטכנולוגיית CNC ותלת מימד. החברה מציעה עד 3 שנות אחריות על המדרסים שנחשבים לטובים בעולם, שמתאימים לכל סוגי הנעליים, ומאושרים על יד האף.די.איי האמריקאי. פרטים נוספים בטלפון כוכבית 2915

'אקספרס מהדרין' – אתר האונליין המוביל בישראל למוצרי מהדרין שמפתיע בכל פעם מחדש עם מבצעים מדהימים כמו: 'אחד פלוס אחד' או 'קנה קבל'… הם מבטיחים להגיע אליכם הביתה מהיום להיום ומי שמבצע את הליקוט של המוצרים שלכם זה חבר'ה מאנ"ש – שזה לא פחות חשוב. אז אם לא בא לכם לצאת מהבית ולהירטב הכנסו לאתר 'אקספרס מהדרין' וקבלו את הכל ארוז כמו שצריך עם מינימום חוסרים ומקסימום שירות.

ב'די.בי מוטורס' כל אחד יכול לקנות רכב חדש בתקציב חודשי שמותאם אישית. אפשר לבחור ממגוון סוגי רכבים עם החזרים נוחים ובשירות ברמה גבוהה. נשמע מה מספר לנו גבי אבוחצרא מדי.בי. מוטורס. אולם התצוגה של די בי מוטורס ברחוב בן גוריון 8 רמת גן.



0 תגובות